عکس عاشقانه دونفره 2018
نوشته شده توسط : نوری

 

زیباترین عکسهای عاشقانه دختر و پسر, عکس عاشقانه دونفره

زیباترین عکس نوشته های عاشقانه, عکس دونفره عشقی

عکس دونفره عشقی, زیباترین زیباترین عکسهای پروفایل

زیباترین متن عاشقانه برای همسر, زیباترین عکسهای پروفایل

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس عاشقانه ۲۰۱۷ , زیباترین عکسهای عاشقانه دختر و پسر

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس عاشقانه دونفره, زیباترین عکس نوشته های عاشقانه

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

غریبه ام با جهان؛
با خورشید و ماه اش ؛

از آن زمان که آفتاب ِمن
از جانب قدمهای تو برآمد،
و ماهتاب روی تو در طالع ام نمود…

رویم بسوی توست
ای همیشه آشنا …

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

ﺍﻯ ﻛﺎﺵ،ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻯ ﻋﺎﺷﻖ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺷﺪﻩ
ﺍﻯ…
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻡ،
ﺩﺭﺩﺕ ﺭﺍ ﺩﺭﻙ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ.
ﺑﻬﺎﺭ … ﻭ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ؟! ﻧﻪ ، ﺷﺎﯾﺪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﻓﺼﻠﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻭﺭﻕ ﺯﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ.

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

من هر روز و هر لحظه نگرانت می‌شوم که چه می‌کنی ؟
پنجره‌ی اتاقم را باز می‌کنم و فریاد می‌زنم:
تنهایی‌ات برای من …
غصه‌هایت برای من …
همه بغض‌ها و اشک‌هایت برای من …
بخند برایم بخند …
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده‌هایت را …
صدای همیشه خوب بودنت را
دلم برایت تنگ شده
دوستت دارم…

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن ۲۰۱۷

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

خوب من ، کاش از این فاصله حس می کردی ، لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند .
دلتنگ که باشی هیچ کس جز دلدار به دادت نمی رسه ، دلداده ی دلتنگیاتم !

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

متن عاشقانه برای همسر

هر شب بالای تمام عکسهایت
صدقه میچرخانم
چشم است دیگر
شور میشود گاهی…

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺳﺎﺧﺘﯽ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﯽ ﻭﻓﺎﯾﯽ
ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ
ﺣﺴﺮﺕ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻣﺎﻧﺪﻡ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﯿﺎﯾﺪ
ﮐﻪ ﺩﻫﺪ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺭﻫﺎﯾﯽ

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

کاش میدونستی که
آرامم میکند ” بودنت ”
آرامم میکند” دیدنت ”
آرامم میکند ” صدایت ”
آرامم میکند “خنده هایت”
آرامش من در ” کنار ” توست
آرامش من در “خواستن” توست

حتما بخوانید:بهترین عکس های دو نفره عاشقانه با متن های زیبا

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس عاشقانه دو نفره همراه با متن

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن 2017

 Ø´Ú©Ù„Ú© های محدثه




:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه دونفره 2018 , عکس های عاشقانه دو نفره همراه با متن , عکس نوشته دونفره خاص ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: